Jak nakupovat
1. Nákup v eshopu či rezervace zboží
2. Jak nakupovat / rezervovat zboží
3. Dostupnost zboží
4. Volba režimu nákup / rezervace
5. Doprava
6. Platba
7. Řešení případných problémů a dotazů
8. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
1. Nákup v eshopu či rezervace zboží
Webové rozhraní Vše z lékárny.cz Vám nabízí dvě služby, a to
NÁKUP V ESHOPU - tato služba představuje standardní nákup v eshopu, kdy odesláním objednávky dochází mezi Vámi a provozovatelem k uzavření kupní smlouvy na Vámi vybrané zboží a Váš nákup se řídí Obchodními podmínkami umístěnými na tomto webovém rozhraní.
REZERVACE ZBOŽÍ VE VYBRANÉ LÉKÁRNĚ – tato služba umožňuje zarezervovat si vybrané zboží ke koupi v Lékárně Hájek (BENU) v Třebíči, Lékárně Vltavínská v Třebíči či Lékárně Helios (BENU) v Třebíči. Odesláním objednávky nedochází mezi Vámi a provozovatelem k uzavření kupní smlouvy na Vámi vybrané zboží. Kupní smlouvu uzavíráte až v příslušné lékárně při osobní úhradě a převzetí zboží. Na provedení rezervace se vztahují Rezervační podmínky umístěné na tomto webovém rozhraní. V případě provedení rezervace je pro Vás zboží rezervováno ve vybrané lékárně po dobu [4 dnů].
2. Jak nakupovat / rezervovat zboží
Pro nakupování / rezervaci není nutná registrace. Vámi vybrané zboží vložíte do nákupního košíku kliknutím na tlačítko „VLOŽIT DO KOŠÍKU“. Svůj nákup si můžete kdykoliv prohlédnout kliknutím na tlačítko "ZOBRAZIT KOŠÍK". Zde můžete Váš nákup upravovat, tj. zvyšovat nebo snižovat počty nakoupených/rezervovaných výrobků (přepočítat košík, vyprázdnit košík, množství, odstranit položku).
3. Dostupnost zboží
Informaci o dostupnosti zboží si můžete ověřit po kliknutí na název výrobku.
4. Volba režimu nákup / rezervace
Po umístění zboží do košíku můžete kdykoli kliknout na tlačítko „VYPLNIT DODACÍ ÚDAJE“ a vybrat, jaký režim se na Váš nákup vztahuje – zvolením některého z osobních odběrů vyjadřujete vůli, že Váš nákup se má řídit režimem rezervace, zvolením některého ze způsobů dopravy vyjadřujete vůli, že se jedná o standardní nákup v eshopu.
5. Doprava
Před odesláním objednávky / rezervace si můžete vybrat z následujících způsobů dopravy:
nákup do 1 500,- Kč | nákup nad 1 500,- Kč | |
---|---|---|
DPD – zásilková služba | 119,- Kč | zdarma |
Zásilkovna - na výdejní místo | 95,- Kč | zdarma |
Lékárna Hájek (BENU), Třebíč | zdarma | zdarma |
Lékárna Vltavínská, Třebíč | zdarma | zdarma |
Lékárna Helios (BENU), Třebíč | zdarma | zdarma |
Ceny zde uvedeného poštovného jsou do hmotnosti balíku 5 kg a platí na území ČR.
6. Platba
Před odesláním objednávky si můžete vybrat z následujících způsobů platby:
Hotově | lze jen při osobním odběru v Třebíči. |
Dobírka | za dobírku Vám bude účtováno 30,- Kč; cenu hradíte v hotovosti řidiči dopravní společnosti nebo poštovnímu doručovateli. |
Platební kartou Visa/MasterCard | lze jen při osobním odběru v lékárně nebo u řidiče DPD |
Platební kartou on-line | Bezhotovostní platba platební kartou prostřednictvím našeho platebního portálu. (je nutné mít povoleny internetové transakce). Přijímáme karty: VISA, VISA electron, MasterCard, Maestro |
On-line platba (ePlatba+) | Bezhotovostní platba prostřednictvím elektronického bankovnictví ePlatba+, Vás přesměruje na internetové bankovnictví Vaší banky. Zde již budete mít předvyplněný příkaz k úhradě Vaší objednávky. Zboží bude expedováno neprodleně po potvrzení o přijetí platby. Převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím účtu společnosti COMGate payments a.s. Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran. Jako provozovatelé eshopu vidíme pouze informace o provedené transakci. |
Platba se považuje za uhrazenou okamžikem jejího připsání na náš bankovní účet. Při osobním odběru je zboží rezervováno po dobu 4 dnů od obdržení objednávky.
7. Řešení případných problémů a dotazů
V případě jakýchkoli dotazů ohledně vyřizování Vaší zásilky nás kontaktujte na telefonním čísle uvedeném v odkaze „Kontakt“ pododkaz „Informace o zásilkách“.
Vaše dotazy k nabízeným produktům směřujte na naše farmaceuty, kteří jsou pro Vás dostupní na telefonním čísle uvedeném v odkaze „Kontakt“ pododkaz „Odborné informace, informační služba farmaceuta, hlášení nežádoucích účinků léčiv“.
Ostatní informace k nákupu v naší internetové lékárně jsou uvedeny v Obchodních podmínkách, které jsou dostupné pod odkazem „Obchodní podmínky“. Ostatní informace k provedení rezervace zboží ve vybrané lékárně jsou uvedeny v Rezervačních podmínkách, které jsou dostupné pod odkazem „Rezervační podmínky“.
8. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů je příslušná Česká obchodní inspekce (ČOI), se sídlem v Praze 2, Štěpánská 567/15, PSČ 120 00, www.coi.cz. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů se nevztahuje na smlouvy uzavřené v oblasti zdravotních služeb poskytovaných pacientům zdravotnickými pracovníky za účelem poskytování zdravotní péče, včetně předepisování, vydávání a poskytování léčivých přípravků a zdravotnických prostředků.
Mimosoudní řešení sporu může být zahájeno pouze na základě návrhu zákazníka (spotřebitele), a to nejpozději do jednoho (1) roku ode dne, kdy u příslušné smluvní strany poprvé uplatnil právo, které je předmětem sporu.